پاورپوینت خلاصه ی فصل سیزدهم کتاب ناتوانی های یادگیری زبان نوشتاری نویسنده ژانت لرنر


 

توضیحات:

فهرست مطالب:

1- ده آموزه جهانی یونسکو ویژه معلمان

2- گفته ها ونکته های آموزشی

3-موضوع : خلاصه ی فصل سیزدهم کتاب ناتوانی های یادگیری زبان نوشتاری

نویسنده : ژانت لرنر

تعداد اسلاید45
 واژه اولین ابزار ارتباطی انسان است .

نوشتن پیشرفته ترین و پیچیده ترین دستاورد زبان است .

از طریق نوشتن است که یادگیری ها و تجربه های پیشین حاصل از گوش دادن ، سخن گفتن و خواندن منسجم می شود .

کسی که می نویسد باید قادر باشد ضمن بیان اندیشه یا فکری در قالب واژه و جمله آن را ذهن خود نگه دارد و در حین استفاده از ابزارهای نوشتاری مهارت لازم را برای نوشتن شکل درست حروف و واژه ها داشته باشد .

هم چنین حافظه ی دیداری و حرکتی خوبی داشته باشد .

انشا

افراد دچار ناتوانی های یادگیری معمولا بیش تر این توانایی های مربوط به نوشتن را ندارند و ممکن است مشکلات شدیدی نیز در برقراری ارتباط از طریق نوشتن داشته باشند . نوشته های این افراد پر از غلط های املایی ، نشانه های سجاوندی ، عدم رعایت حروف بزرگ و کوچک ، خطاهای نگارشی و دستوری است . نوشته های آن ها مختصر ، سازمان نیافته و از نظر بسط فکری و نظری ضعیف است .


 📙درس هفتم:

7-  معلمان  موفق امروزي

مي دانند كليد قرن اخير

 يادگيري مداوم است

اختلال زبانی با اختلال در گفتار تفاوت دارد .

اختلال گفتاری : نا بهنجاری در گفتار است نظیر مشکلات تلفظی ، اختلال در صدا ، مشکلات روانی گفتار .

اختلال زبانی : در تمامی انواع ارتباط و رفتار کلامی را در برگیرد. دیر زبان باز کردن ، اختلال های واژگانی ، معنای واژه یا مفهوم سازی ، کاربرد نادرست قواعد نحوی و درک ضعیف زبان .

 

فروش با سایت  فارسفایل

بکارگریی تم، افکت ها، تصاویر و اشکال متحرک بسیار زیبا

نوع فایل  PowerPoint    pptx قابل ویرایش و آماده پرینت می باشد

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » 🔺پاورپوینت ها

تعداد مشاهده: 28 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 45

حجم فایل:10,993 کیلوبایت

 قیمت : 39,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل